„Povedal som mu, nech s vami ide plné bomby.“ - "kámoš" Tomáš KOVÁČ, PR manažér Renault Trucks Slovensko.

V rámci prezentácie som vyskúšal ostrú jazdu terénom na nákladnom vozidle radu K. Považoval som za úspech, že som nikde nezapadol, keďže šlo o moju prvú jazdu s autom nad 3,5 tony. Neskôr som vyskúšal aj jazdu na ťahači radu T. Mohol by som sa snažiť napísať pár riadkov o samotnej jazde, ale keďže s nákladnými vozidlami mám asi toľko skúsenosti ako s jadrovou fyzikou, radšej to nechám tak. Na Záhorie sme predsa neprišli testovať, ale vyskúšať „práčku“ a tá rozhodne stála za to! Akurát do nej mohli dávať aj boxerské chrániče, tu hrozí svoj jazyk nie len pohrýzť, ale si ho doslova odhryznúť. :O

dakarský špeciál práčka

Miestami sme šli viac ako 120 km/h. Chápete? Diaľničné tempo na ceste ako 1000 rokov pred Kristom?!

Po chvíli nám došlo, že „práčka“ je dakarský špeciál Renault tímu MKR Technology. Táto krabica má 1 050 koní, 4 700 Nm a 8 900 kilogramov. Z nejakého zvláštneho dôvodu ma nepustili za volant (smiech), ale aspoň sa mi podarilo vybaviť miesto v kabíne pre Kuba. Ako uvidíte na videu, ten si jazdu „užil“ naplno (najmä jeho krk).

Počas jazdy som plánoval komentovať dianie na kameru. Keďže som si však nechcel odhryznúť z jazyka, prípadne vybiť zuby, tak som držal ústa radšej zatvorené. Po približne päťminútovom zážitku v teréne som nechápal, ako môžu zvládať títo chlapi jazdiť niekoľko hodín denne stovky kilometrov a ešte k tomu v extrémne nehostinných podmienkach! Pár hodín sa vyspia a idú na to znovu. Doslova šialené! Všetci prítomní vystupovali totálne „vyžmýkaní“ a až vtedy sme pochopili, prečo nazývajú dakarský špeciál Renault práčkou.


Mimochodom, organizátor akcie bol taký „milý“ a povedal holandskému pilotovi Martin van den Brinkovi, nech ide s nami plné bomby...

dakarský špeciál práčka

Dakarský špeciál Renault MKR Technology má 1 050 koní, 4 700 Nm a 8 900 kilogramov.  

„Povedal som mu, nech s vami ide plné bomby.“ - "kámoš" Tomáš KOVÁČ, PR manažér Renault Trucks Slovensko.

V rámci prezentácie som vyskúšal ostrú jazdu terénom na nákladnom vozidle radu K. Považoval som za úspech, že som nikde nezapadol, keďže šlo o moju prvú jazdu s autom nad 3,5 tony. Neskôr som vyskúšal aj jazdu na ťahači radu T. Mohol by som sa snažiť napísať pár riadkov o samotnej jazde, ale keďže s nákladnými vozidlami mám asi toľko skúsenosti ako s jadrovou fyzikou, radšej to nechám tak. Na Záhorie sme predsa neprišli testovať, ale vyskúšať „práčku“ a tá rozhodne stála za to! Akurát do nej mohli dávať aj boxerské chrániče, tu hrozí svoj jazyk nie len pohrýzť, ale si ho doslova odhryznúť. :O

dakarský špeciál práčka

Miestami sme šli viac ako 120 km/h. Chápete? Diaľničné tempo na ceste ako 1000 rokov pred Kristom?!

Po chvíli nám došlo, že „práčka“ je dakarský špeciál Renault tímu MKR Technology. Táto krabica má 1 050 koní, 4 700 Nm a 8 900 kilogramov. Z nejakého zvláštneho dôvodu ma nepustili za volant (smiech), ale aspoň sa mi podarilo vybaviť miesto v kabíne pre Kuba. Ako uvidíte na videu, ten si jazdu „užil“ naplno (najmä jeho krk).

Počas jazdy som plánoval komentovať dianie na kameru. Keďže som si však nechcel odhryznúť z jazyka, prípadne vybiť zuby, tak som držal ústa radšej zatvorené. Po približne päťminútovom zážitku v teréne som nechápal, ako môžu zvládať títo chlapi jazdiť niekoľko hodín denne stovky kilometrov a ešte k tomu v extrémne nehostinných podmienkach! Pár hodín sa vyspia a idú na to znovu. Doslova šialené! Všetci prítomní vystupovali totálne „vyžmýkaní“ a až vtedy sme pochopili, prečo nazývajú dakarský špeciál Renault práčkou.


Mimochodom, organizátor akcie bol taký „milý“ a povedal holandskému pilotovi Martin van den Brinkovi, nech ide s nami plné bomby...

dakarský špeciál práčka

Dakarský špeciál Renault MKR Technology má 1 050 koní, 4 700 Nm a 8 900 kilogramov.