Zdá sa, že Tesla truck bude na začiatku využitá na prepravu piva. 

Americký pivovarnícky gigant vyrába pivo, ktoré poznáme aj u nás. Ide o značky ako Budweiser, Stella Artois a Corona. Chcú tak znížiť náklady spojené s palivom a tiež pôsobiť ekologicky. Podľa predstaviteľov podniku budú kamióny využívané na maximálne dráhy do vzdialenosti 320 km, čiže deklarovaný dojazd 800 kilometrov bude bohato postačovať.  


AB InBev zatiaľ neuviedli, akou formou za jazdné súpravy zaplatí. Zaplatili zálohu, čím sa dostali do poradovníka. Koľko zaplatili? To radšej povedať nechceli. Cena kus ťahača sa má pohybovať od 150-tisíc amerických dolárov. 


Pôvodne Tesla žiadala smiešnu zálohu v sume 5000 dolárov. Čoskoro ju však navýšili na 20 000. Pivovar však nie je jediný, kto už stihol zložiť zálohu. Okrem iného sú tu veľkí hráči ako DHL, Ryder System, Wal-Mart Stores a i. 


Odborníci tvrdia, že Tesla s uvedením nákladných automobilov na trh priveľmi riskuje. Trh zatiaľ nie je pripravený na tieto autá v danom sektore. Niektorí však vidia ich potenciál, keďže z roka na rok prichádzajú prísnejšie emisné kvóty. Analytické spoločnosti tvrdia, že do desiatich rokov podiel elektrických nákladných áut výrazne stúpne, a to až na 70 000 kusov ročne. Väčšina z nich ale bude určená na krátke trasy, nie na medzinárodnú kamiónovú dopravu.

Zdroj: české noviny 

Foto: The Verge

Zdá sa, že Tesla truck bude na začiatku využitá na prepravu piva. 

Americký pivovarnícky gigant vyrába pivo, ktoré poznáme aj u nás. Ide o značky ako Budweiser, Stella Artois a Corona. Chcú tak znížiť náklady spojené s palivom a tiež pôsobiť ekologicky. Podľa predstaviteľov podniku budú kamióny využívané na maximálne dráhy do vzdialenosti 320 km, čiže deklarovaný dojazd 800 kilometrov bude bohato postačovať.  


AB InBev zatiaľ neuviedli, akou formou za jazdné súpravy zaplatí. Zaplatili zálohu, čím sa dostali do poradovníka. Koľko zaplatili? To radšej povedať nechceli. Cena kus ťahača sa má pohybovať od 150-tisíc amerických dolárov. 


Pôvodne Tesla žiadala smiešnu zálohu v sume 5000 dolárov. Čoskoro ju však navýšili na 20 000. Pivovar však nie je jediný, kto už stihol zložiť zálohu. Okrem iného sú tu veľkí hráči ako DHL, Ryder System, Wal-Mart Stores a i. 


Odborníci tvrdia, že Tesla s uvedením nákladných automobilov na trh priveľmi riskuje. Trh zatiaľ nie je pripravený na tieto autá v danom sektore. Niektorí však vidia ich potenciál, keďže z roka na rok prichádzajú prísnejšie emisné kvóty. Analytické spoločnosti tvrdia, že do desiatich rokov podiel elektrických nákladných áut výrazne stúpne, a to až na 70 000 kusov ročne. Väčšina z nich ale bude určená na krátke trasy, nie na medzinárodnú kamiónovú dopravu.

Zdroj: české noviny 

Foto: The Verge