1 z 200 francúzskych čertov

Cieľom aukcie bol jeden z 200 kusov brutálnej R5ky. Cennejší bol o to viac, keďže len pár kusov „pôsobí“ v USA. Toto je rallye auto v civilnom prevedení. Beriem späť, toto nie je "civilné" prevedenie! Pozrite sa na ten bodykit, motor vzadu a diabolský výraz, ktorý podtrhuje červený lak. Motor je známy turbom prepĺňaný 1,4 l štvorvalec a spolu s 5-stupňovým manuálom tvoria retro tandem starej školy nasrdených mašín. 

Krabica na silných steroidoch

A len sa pozrite na tie kolesá a pneumatiky! Zadné disky s klasickými rallye pneumatikami pasujú skôr na špeciál drag pretekov, a nie na európsky malý hatchback. Tie predné sú konvenčného rozmeru 195/60 R15 s pneu Dunlop Direzza a diskami Gotti.

Beštiálny Renault má najazdených len 29-tisíc kilometrov a viac ako 30 rokov bol v starostlivých ručičkách. Interiér, ako aj celé auto, je mimoriadne zachovalý. Teraz už minulý majiteľ motor vylepšil niekoľkými úpravami, avšak výkon nezverejnil.

Cena je šialená, ale dáva zmysel!

Viete, za koľko Renault R5 Turbo 2 Evolution z roku 1985 predali? Za 95 000 dolárov, vážení! Presne toľko dal nový majiteľ za pekelnú krabicu 80. rokov. Je to veľa a namietnete, že za to máte napríklad BMW z M divízie? Tento drobec však na cene už len porastie...

Zdroj a foto: BringATrailer, carscoops

1 z 200 francúzskych čertov

Cieľom aukcie bol jeden z 200 kusov brutálnej R5ky. Cennejší bol o to viac, keďže len pár kusov „pôsobí“ v USA. Toto je rallye auto v civilnom prevedení. Beriem späť, toto nie je "civilné" prevedenie! Pozrite sa na ten bodykit, motor vzadu a diabolský výraz, ktorý podtrhuje červený lak. Motor je známy turbom prepĺňaný 1,4 l štvorvalec a spolu s 5-stupňovým manuálom tvoria retro tandem starej školy nasrdených mašín. 

Krabica na silných steroidoch

A len sa pozrite na tie kolesá a pneumatiky! Zadné disky s klasickými rallye pneumatikami pasujú skôr na špeciál drag pretekov, a nie na európsky malý hatchback. Tie predné sú konvenčného rozmeru 195/60 R15 s pneu Dunlop Direzza a diskami Gotti.

Beštiálny Renault má najazdených len 29-tisíc kilometrov a viac ako 30 rokov bol v starostlivých ručičkách. Interiér, ako aj celé auto, je mimoriadne zachovalý. Teraz už minulý majiteľ motor vylepšil niekoľkými úpravami, avšak výkon nezverejnil.

Cena je šialená, ale dáva zmysel!

Viete, za koľko Renault R5 Turbo 2 Evolution z roku 1985 predali? Za 95 000 dolárov, vážení! Presne toľko dal nový majiteľ za pekelnú krabicu 80. rokov. Je to veľa a namietnete, že za to máte napríklad BMW z M divízie? Tento drobec však na cene už len porastie...

Zdroj a foto: BringATrailer, carscoops