Nechceme vám zakázať driftovať, to určite nie. Kto to raz skúsi, nevie s tým prestať. Chceme len povedať a ukázať, že fakt stačí zadný náhon a dá sa to. Viď. video s dodávkou. Ďalej chcem povedať len to, že pre začiatočníkov sú najlepšie široké rovné plochy, kde si nacvičíte aspoň základy. Ak už chcete ísť na cestu, musíte mať vždy dobrý rozhľad. Začiatočník totiž nemusí správne odhadnúť, kedy mu auto jednoducho ustrelí. 
 
Samozrejme, po pár driftoch na parkovisku nadobudnete pocit, že to je už nuda. Ideme teda skúšať na cestu. A to už smrdí prúserom. A teraz sa nebavím o policajtoch, tí vás môžu skasírovať aj na parkovisku, ale o pokrčených plechoch, zdraví a živote. Najlepšie a najbezpečnejšie sú cesty, ktoré sú malo frekventované, bez križovatiek. Vtedy je dobré zobrať so sebou parťáka, a vysadiť ho na konci skúšobnej cesty. Ten vás bude prostredníctvom vysielačky alebo stáleho telefonovanie cez hands-free informovať o tom, či sa dá využiť protismer, alebo nie, čiže o tom, či máte čakať auto idúce oproti, alebo nie. Rovnako komunikujeme aj my pri natáčaniach. 
 
Poviete si, že to je zbytočné? Nemyslím si. Najprv sa treba učiť, a potom strúhať machra. A aj majster tesár sa občas sekne. A ako všetci dobre (ne)vieme, auto je zbraň. Tak pri tejto zábave naozaj rozmýšľajte. Následky môžu byť kruté...

Nechceme vám zakázať driftovať, to určite nie. Kto to raz skúsi, nevie s tým prestať. Chceme len povedať a ukázať, že fakt stačí zadný náhon a dá sa to. Viď video s dodávkou. Ďalej chceme povedať len to, že pre začiatočníkov sú najlepšie široké rovné plochy, kde si nacvičíte aspoň základy. Ak už chcete ísť na cestu, musíte mať vždy dobrý rozhľad. Začiatočník totiž nemusí správne odhadnúť, kedy mu auto jednoducho ustrelí. 

Samozrejme, po pár driftoch na parkovisku nadobudnete pocit, že to je už nuda. Ideme teda skúšať na cestu. A to už smrdí prúserom. A teraz sa nebavím o policajtoch, tí vás môžu skasírovať aj na parkovisku, ale o pokrčených plechoch, zdraví a živote. Najlepšie a najbezpečnejšie sú cesty, ktoré sú malo frekventované, bez križovatiek. Vtedy je dobré zobrať so sebou parťáka, a vysadiť ho na konci skúšobnej cesty. Ten vás bude prostredníctvom vysielačky alebo stáleho telefonovania cez hands-free informovať o tom, či sa dá využiť protismer, alebo nie, čiže o tom, či máte čakať auto idúce oproti, alebo nie. Rovnako komunikujeme aj my pri natáčaniach.

Poviete si, že to je zbytočné? Nemyslím si. Najprv sa treba učiť, a potom strúhať machra. A aj majster tesár sa občas sekne. A ako všetci dobre (ne)vieme, auto je zbraň. Tak pri tejto zábave naozaj rozmýšľajte. Následky môžu byť kruté... No keď to začnete zvládať, ten pocit je na nezaplatenie. A bez debaty, táto schopnosť urobí z každého ešte lepšieho vodiča.
 
Nechceme vám zakázať driftovať, to určite nie. Kto to raz skúsi, nevie s tým prestať. Chceme len povedať a ukázať, že fakt stačí zadný náhon a dá sa to. Viď. video s dodávkou. Ďalej chcem povedať len to, že pre začiatočníkov sú najlepšie široké rovné plochy, kde si nacvičíte aspoň základy. Ak už chcete ísť na cestu, musíte mať vždy dobrý rozhľad. Začiatočník totiž nemusí správne odhadnúť, kedy mu auto jednoducho ustrelí. 
 
Samozrejme, po pár driftoch na parkovisku nadobudnete pocit, že to je už nuda. Ideme teda skúšať na cestu. A to už smrdí prúserom. A teraz sa nebavím o policajtoch, tí vás môžu skasírovať aj na parkovisku, ale o pokrčených plechoch, zdraví a živote. Najlepšie a najbezpečnejšie sú cesty, ktoré sú malo frekventované, bez križovatiek. Vtedy je dobré zobrať so sebou parťáka, a vysadiť ho na konci skúšobnej cesty. Ten vás bude prostredníctvom vysielačky alebo stáleho telefonovanie cez hands-free informovať o tom, či sa dá využiť protismer, alebo nie, čiže o tom, či máte čakať auto idúce oproti, alebo nie. Rovnako komunikujeme aj my pri natáčaniach. 
 
Poviete si, že to je zbytočné? Nemyslím si. Najprv sa treba učiť, a potom strúhať machra. A aj majster tesár sa občas sekne. A ako všetci dobre (ne)vieme, auto je zbraň. Tak pri tejto zábave naozaj rozmýšľajte. Následky môžu byť kruté...

Nechceme vám zakázať driftovať, to určite nie. Kto to raz skúsi, nevie s tým prestať. Chceme len povedať a ukázať, že fakt stačí zadný náhon a dá sa to. Viď video s dodávkou. Ďalej chceme povedať len to, že pre začiatočníkov sú najlepšie široké rovné plochy, kde si nacvičíte aspoň základy. Ak už chcete ísť na cestu, musíte mať vždy dobrý rozhľad. Začiatočník totiž nemusí správne odhadnúť, kedy mu auto jednoducho ustrelí. 

Samozrejme, po pár driftoch na parkovisku nadobudnete pocit, že to je už nuda. Ideme teda skúšať na cestu. A to už smrdí prúserom. A teraz sa nebavím o policajtoch, tí vás môžu skasírovať aj na parkovisku, ale o pokrčených plechoch, zdraví a živote. Najlepšie a najbezpečnejšie sú cesty, ktoré sú malo frekventované, bez križovatiek. Vtedy je dobré zobrať so sebou parťáka, a vysadiť ho na konci skúšobnej cesty. Ten vás bude prostredníctvom vysielačky alebo stáleho telefonovania cez hands-free informovať o tom, či sa dá využiť protismer, alebo nie, čiže o tom, či máte čakať auto idúce oproti, alebo nie. Rovnako komunikujeme aj my pri natáčaniach.

Poviete si, že to je zbytočné? Nemyslím si. Najprv sa treba učiť, a potom strúhať machra. A aj majster tesár sa občas sekne. A ako všetci dobre (ne)vieme, auto je zbraň. Tak pri tejto zábave naozaj rozmýšľajte. Následky môžu byť kruté... No keď to začnete zvládať, ten pocit je na nezaplatenie. A bez debaty, táto schopnosť urobí z každého ešte lepšieho vodiča.